• Lisa18

    26 January 2006

    zou handig zijn, anders kan ik ze ook best doormailen of gewoon hier neerzetten :)

    It's your call.

    Lukt het trouwens al met leren enzo chris?

    Ohja, vanavond is er ook een leuk feest (jaja, nog 1 :D)
    voor de mensen waarbij hun smaak verder gaat dan alleen techno;

    In paradiso is er drumNbass,jungle en reggae,
    8euro entree,

    en natuurlijk sta ik er ook weer..!!! :punk:

  • Heinos

    Heinos

    26 January 2006

    Dus als ik het goed begrijp wil je feestjes kunnen toevoegen op de site? :-)

    Wat een wereld idee! :finger:

  • Chris

    Chris

    26 January 2006

    Dus als ik het goed begrijp wil je feestjes kunnen toevoegen op de site? :-)

  • Lisa18

    26 January 2006

    het zelfde voor Nick Warren die 4 feb @ Panama draait.

    en op 2 feb is er een minimal/techno feest in de Club NL..

  • Lisa18

    26 January 2006

    diep beledigd van het feit dat Danny Howells die op 10feb draait in de Panama niet op de agenda staat !

    en dan ook nog eens een 6hours solo set…

    pfff.. gaat dat iedereen voorbij?

  • Boor

    26 January 2006

    Ro, complimenten nogmaals! Is weer een puik stukje!

    Enne ach ja.. commentaar.. pfffffff….

  • nicole

    nicole

    25 January 2006

    En er is een enorm verschil tussen 'journalistiek' en vrije proza. Ik vind het juist ontzettend leuk dat op Groovetrackers ruimte is voor de stukken van Ro. En als je er niets mee kan hoef je het toch niet te lezen? Lappen tekst die iedereen tof vindt, waar vind je dat? Zelfs het meest verkochte boek ter wereld lukt dat niet….

  • Heinos

    Heinos

    25 January 2006

    Volgens mij was de ophef ook helemaal niet te doen om de kritiek die geleverd werd op het werk van Ro, althans bij mij niet. Ik begrijp best dat mensen de stukjes niet kunnen waarderen of begrijpen, en dat is hun volste recht! Het ging mij om de irrelevantie van de post en de minachtige toon waarop er geschreven werd. Vindt het ook niet eens onder de noemer kritiek vallen want hier kun je werkelijk niks mee.

    Tevens blijf ik bij het standpunt dat niemand verplicht is om het te lezen. Alsof alle teksten die gepubliceerd worden gelezen móéten worden. Dan zouden we met z'n allen nog heel wat te doen hebben.

    Maar ik zie dat er weer een nieuw hoofdstuk in de Geen Agenda serie is verschenen dus ik ga gauw lezen 8-)

  • Frank-NL

    Frank-NL

    25 January 2006

    Heheh, okee, grappig dat jij nog het meest genuanceerd van allemaal reageert op kritiek op JOUW werk :cheers:

  • Ro

    Ro

    25 January 2006

    Oh. Daar heb ik het naar mijn weten ook nooit over gehad. Vandaar dat ik het niet begreep.
    Daar ging namelijk om. :)
    Want jullie meningen over mijn stukjes zijn van jullie. Het zou gek zijn als ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben. En inderdaad als men kritiek onderbouwt kan je daar wat mee, om het (nog) beter te maken, of minder slecht.
    En om antwoord te geven op je vraag of het taalkunst is: noem het zoals je wilt.

  • Frank-NL

    Frank-NL

    25 January 2006

    Oh. Daar heb ik het naar mijn weten ook nooit over gehad. Vandaar dat ik het niet begreep.

    Ga je nog antwoord geven op het tweede deel van mijn post? ;-)

  • Ro

    Ro

    25 January 2006

    Het feit dat jij het niet leuk vind wat ik schrijf (of wel) staat helemaal los van de journalist die naar aanleiding van Hawtin die de openingsceremonie muziek deels produceert, reden ziet om hem te bestempelen als dopehead.

  • Frank-NL

    Frank-NL

    25 January 2006

    Mee eens Frank. Al denk ik dat je dit over het hoofd hebt gezien.
    Smaken voor vermaak verschillen natuurlijk. Maar als je als journalist informatie wil verschaffen moet je dat zo totaal en relevant als mogelijk proberen.

    Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je met die laatste zin bedoelt? Verklaar je nader.

    Daar draait het dus niet om.

    Nouja, dat was dus mijn mening, voor de duidelijkheid. Maar kan je mij dan uitleggen wat precies de bedoeling wél is? De meeste columns die ik lees nemen een standpunt in of verkondigen een mening, iets wat ik niet kan distilleren uit jouw proza. Of is het, zoals ik eerder zei, taalkunst?

  • Ro

    Ro

    25 January 2006

    Ik kom ook niet door die lap tekst heen en vraag me af wat er nou uiteindelijk mee bedoelt wordt. En dat is nou precies het punt waar het om draait.

    Daar draait het dus niet om.

  • Ro

    Ro

    25 January 2006

    Mee eens Frank. Al denk ik dat je dit over het hoofd hebt gezien.

    Smaken voor vermaak verschillen natuurlijk. Maar als je als journalist informatie wil verschaffen moet je dat zo totaal en relevant als mogelijk proberen.

  • Frank-NL

    Frank-NL

    25 January 2006

    Om me ook maar even in de pseudofilosofische discussie te mengen:

    Ik vind dat iedereen zich wel behoorlijk aangevallen voelt door de opmerking van Browser. Uiteraard is subtiliteit geen woord dat in zijn vocabulaire voorkomt maar ik onderschrijf zijn mening wel. Ik kom ook niet door die lap tekst heen en vraag me af wat er nou uiteindelijk mee bedoelt wordt. En dat is nou precies het punt waar het om draait.

    "Lees het dan niet" is geen plausibel argument want waarom zou je anders teksten publiceren? Wellicht dat je juist iets met deze kritiek zou kunnen doen in plaats van het af te doen als onzin. Iedereen springt hier verdacht angstvallig in de verdediging…

    Maar goed, onder het motto taalkunst kan je jezelf natuurlijk een hoop veroorloven qua teksten.

  • Ro

    Ro

    25 January 2006

    Location; Dupa @ The Force
    Oranjevrijstaatkade 21
    Amsterdam

    Ik heb er ook over gehoord, ik begreep dat ze 24/7 proberen te feesten en dat het ze aardig lukt, al weet ik niet wie ze zijn.

  • Lisa18

    25 January 2006

    ik zie je zowiezo op static dan toch?

    heb nu al zin om te dansen.:listen:

  • Chris

    Chris

    25 January 2006

    Met oog op de tentamens, deadlines en het filmfestival in de komende week denk ik niet dat ik ga afteren… helaas, want de oude Force is wel een coole locatie!

  • Lisa18

    25 January 2006

    ok, ietwat late reactie maar voor de mensen die geen flauw idee hebben waar ik het over had… (al ben ik zelf ook niet goed geinformeerd)

    Zaterdag 28 Jan
    Time; 22:00 - Late
    Location; Dupa @ The Force
    Oranjevrijstaatkade 21
    Amsterdam
    Damage; 4euro
    Dresscode; Starwear

    Heb gehoord dat het een kraakpand is waar feesten worden georganiseerd. Vaak drumnbass,tekno,breakbeat en meer van dat soort dingen. ben er zelf ook nog nooit geweest,
    Zaterdag maar eens uitproberen na Static !!!


    site; www.badtaste.nl/usetheforce

  • Ro

    Ro

    25 January 2006

    Nou over 2 jaar Ricardo Villalosbol dan maar??

    Moet deze meneer zich wel gaan orienteren en ontwikkelen…ik vind hem nu niet anders dan andere dj's en producers.

  • Ro

    Ro

    25 January 2006

    o jee spannend!
    Ik vind schrijven voor vermaak wel wat anders dan schrijven om informatie te verschaffen.
    Smaken voor vermaak verschillen natuurlijk. Maar als je als journalist informatie wil verschaffen moet je dat zo totaal en relevant als mogelijk proberen. :smoke:

  • Boor

    25 January 2006

    Net zoals jij eigenlijk, zoals wanneer je je lezers trakteert met pseudofilosofisch gezwets (Geen agenda. Dimensies) :smoke:

    Niemand verplicht je tot lezen dacht ik! Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die het wel kunnen waarderen.

    Helemaal eens!! Enne Ro, ga lekker door met schrijven! Ik vind het nl leuk om te lezen!

  • Heinos

    Heinos

    25 January 2006

    "onze" verslaggever schrijft wel een stukje, maar hij weet eigenlijk niet waar hij over praat dus, jammerlijk dit soort journalistiek.

    Net zoals jij eigenlijk, zoals wanneer je je lezers trakteert met pseudofilosofisch gezwets (Geen agenda. Dimensies) :smoke:

    Niemand verplicht je tot lezen dacht ik! Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die het wel kunnen waarderen.

  • kwab

    kwab

    25 January 2006

    Ach ja kansloos, leg maar eens uit aan een leek waarom Hawtin zo goed is. Onbegonnen werk.

Comments are closed